کشتارگاه صنعتی طیور

معرفی کشتارگاه با گرید کیفی A+

کشتارگاه صنعتی طیور حلال اسپادانا با برند تجاری نازینه با تحقیق در صنعت مرغ و بررسی مشکلات صنعت تغذیه گوشت مرغ در بازار و سفره های غذایی مردم با توسعه بخشیدن در صنعت مرغ با تحقق بخشیدن به شعار خود ” تفاوتی به طعم سلامتی” نهایتا در اسفند ماه سال 1396 شروع به کار کرده و تا به امروز با افتخار به وظیفه خود عمل و به شعار خود پای بند بوده است.
این مجموعه تماما مکانیزه بوده و هر دو خط کشتار مرغ یعنی ذبح مکانیزه(خط١) و خالی کردن امحا و احشا داخل لاشه مرغ (خط ٢) را دارد. این مجموعه با رعایت تمامی استانداردهای زیست محیطی و صرفه جویانه (نصب چیلرهای هوایی و حذف کامل چیلر ابی از خط کشتار، جهت خنک کردن گوشت مرغ) احداث شده است که این روند سبب کاهش دخالت نیروی انسانی در فرآیند کشتار شده و نتیجه آن تولید محصول با کیفیت بالاتر، سالم تر و عاری از عوامل بیماری زا خواهد بود.

آشنایی با ما

کشتارگاه صنعتی طیور حلال اسپادانا (نازینه) در منطقه شرق اصفهان در شهرستان کوهپایه واقع است. این مجموعه در زمینی بالغ بر 4 هکتار، طراحی و راه اندازی گردیده است.
و در طول مدت فعالیت خود توانسته با بهره¬گیری از مشاوره متخصصين و کارشناسان این صنعت در بخش هاي علمی،تبليغات،بازرگانی، تولید و پشتيباني سهم به سزايي در تامين نيازهاي بازار داخلي داشته و موجب ارتقاء سلامت صنعت غذایی گردیده و جهت انجام هرچه بهتر این مهم اقدام به ارائه خدمات زیر نموده است:

1- احداث و توسعه مزارع و فارم های پرورش مرغ گوشتی
2- نظارت مستمر توسط دامپزشکان این مجموعه بر مزارع پرورش مرغ گوشتی و پایش تمام وقت جیره خوراکی طیور
3- عرضه و ارسال خوراک فارم های تحت نظر، توسط کارخانجات خوراک زنجیره طیور حلال اسپادانا (خوراک دام و طیور کوهپایه)
4- در نهایت عرضه گوشت سالم مرغ با گرید کیفی A+ در بازار که تنها کشتارگاه با درجه کیفیت A+ در استان اصفهان است.
5- داشتن کلیه زیرساخت ها و استانداردهای لازم جهت صادرات مرغ گوشتی

معرفی ظرفیت کشتارگاه

کشتارگاه صنعتی طیور حلال اسپادانا با برند مرغ نازینه طبق آخرین فن آوری روز دنیا قابلیت تولید با ظرفیت 4000 قطعه مرغ در ساعت در فاز اول را دارد که توانایی به حجم سفارشات بازار و جذب قرارداد ارگان و سازمان های بزرگ را پاسخگو خواهد بود.

معرفی خط و دستگاه ها

دستگاه های این کشتارگاه کاملا اتوماتیک بوده و تولید شرکت linko کشور دانمارک می باشد. این کشتارگاه صنعتی دارای دو خط کشتار بوده که خط یک ذبح مکانیزه (شوک، ذبح، خط خونگیری کامل لاشه، پرکن و دستگاه کات پای مرغ) می باشد.
خط پر کن شامل دستگاه اسکالدر که حوضچه اب گرم در محدوده دمایی 52 و 53 درجه سانتی گراد سهم عمده ای در افزایش کیفیت گوشت مرغ در پی خواهد داشت به طوری که گوشت مرغ در این پروسه در مقایسه با قرار گرفتن در اسکالدرهایی با محدوده دمایی 60 درجه سانتی گراد و یک مرحله ای، تردتر و لذیذتر بوده و اثار پختگی و پوست مرغ دیده نخواهد شد.
پرکن های مدرن و مجهز به جک های هیدرولیکی این کشتارگاه عملیات پرکنی را نسبت به اندازه و جسته مرغ انجام داده به طوری که هیچگونه آثاری از پارگی و تخریب پوست و بافت مرغ را در پی نداشت و کوچکترین پرها را از بدن مرغ جدا خواهد کرد.
کلیه مراحل این کشتارگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست بوده به طوری که لاشه مرغ پس از پرکنی توسط انتقال دهنده اتوماتیک از خط یک به خط دو منتقل می شود. این کشتارگاه مجهز به تکنولوژی روز EVS به معنای تخلیه کامل اندرونه ها، امعاء و احشا به شکل اتوماتیک بوده، این مراحل به ترتیب شامل دستگاه های : مقعد زن، چاک زن شکم، تخلیه اتوماتیک اندرونی ها، نای کش، گردن زن، کنترل نهایی و دستگاه شست و شوی بیرون و داخل گوشت مرغ با آب کاملا بهداشتی میباشد. پس از شست و شوی نهایی به جای خنک کردن در چیلر آبی بصورت تک تک و جداگانه کلیه مرغ ها به چیلر هوایی یا تونل هوای خنک منتقل می گردد. در این تونل با طول حدود 1.5 کیلومتر و جریان هوای سرد باعث خنک و خشک شدن لاشه مرغ ها می گردد. حذف چیلر آبی در این کشتارگاه و عدم غوطه وری مرغ ها در آب و خنک شدن توسط هوای خنک باعث کاهش شدید بار آلودگی میکروبی گردیده و عدم نفوذ آب در لاشه، افزایش کاذب وزن مرغ را در پی نخواهد داشت.
سردخانه ها و تونل های انجماد مدرن این کشتارگاه افزایش چشم گیری در کیفیت و ماندگاری گوش مرغ را در پی خواهد داشت.

فروشگاه های عرضه مستقیم گوشت مرغ

مجتمع زنجیره ای طیور حلال اسپادانا با ایجاد فروشگاههای توزیع گوشت مرغ در سطح استان اصفهان، محصولات خود را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا بدین ترتیب محصولات با قیمت مصوب و سراسری توسط شعب و نمایندگی های فعال در سطح شهر به مشتریان ارائه گردد.

محصولات قابل عرضه فله و بسته بندی برند نازینه

تمامی محصولات این کشتارگاه با درجه کیفی A+ در بازار و یا صادرات عرضه میگردد.

محصولات گرم شامل :

مرغ گرم کامل

قابل عرضه در وزن های سورت شده از 800 الی 1900 گرم

محصولات فله

ران باپوست، شنیسل (سینه بی استخوان)، فیله، ران بی استخوان(فیله ران)، کتف و بال

محصولات بسته بندی بهداشتی

ران بی پوست، مرغ خرد شده هشت تکه، سینه با استخوان بی پوست، سینه بی استخوان (شنیسل)، ران و سینه، ساق، مغز ران، فیله ران، فیله باریک، کتف و بال، کتف ، بال، گردن بی پوست، جوجه با استخوان و بی استخوان ساده

محصولات طعم دار بسته بندی شده

  • جوجه ها با سه محصول فیله ران، شنیسل و کتف و بال تولید و در طعم های زیر عرضه می گردد.
  • ران بی استخوان(فیله ران) در طعم های زعفرانی، لاری، گوجه ای، جنگلی، اسپایسی، شکاری
  • سینه بی استخوان(شنیسل) در طعم های زعفرانی، لاری، سیر و کره
  • کتف و بال در طعم های زعفرانی، لاری، ترکی

محصولات منجمد :

مرغ منجمد کامل

قابل عرضه در وزن های سورت شده در بسته بندی های متفاوت برای مصارف داخلی و صادراتی

محصولات فله

ران باپوست، ران بی پوست، سینه با استخوان بی پوست، سینه بی استخوان(شنیسل)، ران بی استخوان(فیه ران)، فیله باریک، کتف و بال